Сурбита

Сурбита
Виртуелни музеј Сурбита (визија Completariuma)

ДОНАЦИЈЕ И СВАКА ДРУГА ПОМОЋ српским "ЗАВЕТИНАМА"- НЕОПХОДНЕ

ДОНАЦИЈЕ И СВАКА ДРУГА ПОМОЋИ ПОДРШКА „САЗВЕЖЂУ ЗАВЕТИНА“

"Заветинама" је потребна свака помоћ!

уторак, 25. децембар 2012.

HLADNO POSLUŽENJE / Eson Jaos




Zid pink, snimak Ivan Šišman, 2011



Okolo su  ljudi razdragani svi
kruže poslužavnici
osmeha lažnih
uzimaš jedan i ti
sečivom pogleda otkidaš parče od mnogih
tela što tek zri i u noć odvodiš
mračnu i hladnu
ko tiranin zli
devojku tanku mladu
sa tacne lažnih osmeha
uzimam jedan i ja
i odlazeći negde u noć bez cilja
laku noć sa njim  kažem svima

________ iz propratnog pisma autorke:
Dragi Miroslave,
Ova kratka pesmica izašla je iz mene u jednom dahu i kad sam je ugledala baš sam se iznenadila..ne liči mi nekako..gde je ona parložila u meni ?  "zato treba uvek čistiti posebno tamo gde se ne vidi "...svašta pišem..
Milo mi je oko srca kad vidim da ste tu,S.

Нема коментара:

Постави коментар

Део ресурса Сазвежђа З

ЛИТУРГИЈА