ОБАВЕШТЕЊЕ И МОЛБА

ОБАВЕШТЕЊЕ И МОЛБА...Овај блог је јаван и доступан под уобичајеним условима свима на свету - до даљњег. Али не и неки други делови Сазвежђа нису. Заштићени су, приватни — највећи део По.Рт.Ала. Ко има приступ? Заштићеним, и, можда, најзанимљивијим деловима По.Рт.Ала? Претплатници.Сарадници.Добротвори...Власник. За све остале - приступ није дозвољен. Као утеха, за понеке од оних којима је "Сазвежђе Заветина" остало у лепој успомени, власник је допустио (до краја текуће године) слободан приступ једном мањем броју веб-сајтова уз подршку GOOGLa. - Ова одлука је неопозива. Молимо вас да нам не пишете и не тражите дозволе.

Видети више


Библиотека ПРОТОТИПА

Библиотека ПРОТОТИПА
СУРБИТА(р) ~ прототип слободне и бескрајне енциклопедије "Заветина"

Translate

Претражи ову, и друге незаштићене, јавне локације По.Рт.Ала

ЗАВЕТИНЕ+

ЗАВЕТИНЕ+
ЗАВЕТИНЕ+ Нова серија књижевног листа.Уредници Мирослав и Александар (ЛУКИЋИ) - (2019 - )

Посећеност

(006) Архив УКАЗИВАЊА и ПРИКЉУЧЕНИЈА ~ ПРЕПЕВИ >

(006) Архив УКАЗИВАЊА и ПРИКЉУЧЕНИЈА ~ ПРЕПЕВИ >
неуспела мисија "САЗВЕЖЂА З"?

четвртак, 6. март 2014.

Love birače bajatim sloganima

 MANjAK ideja, višak kopija! Tako bi, u najkraćem, mogli da se
opišu slogani sa kojima su partije izašle pred birače. Jer, mnogi od
njih su se već čuli ranije, pa izborni štabovi više liče na društvo
plagijatora.



Recimo, koalicija koju predvodi Liberalno demokratska partija
pred građane je izašla sa parolom „Vreme je“. Poruka i ne bi bila
previše čudna da već dva puta nije korišćena tokom devedesetih godina.
Identičan slogan imala je i DS na prvim višestranačkim izborima 1990.
godine, dok je šest leta kasnije i SRS koristio ovaj „mamac“ za birače.

I
za demokrate bi se moglo reći da su „prelistavali“ prethodne parole.
Pred građane prestonice izlaze sa „Beograđani znaju zašto“, što veoma
podseća na parolu DSS za parlamentarne izbore 2012. „Za Srbiju, znaš
zašto“.

Kopiraju i naprednjaci. Tako na jednom od
njihovih plakata uz ime Aleksandra Vučića stoje i velike brojke „50% +
1“. Više nego slično ideji radikala za parlamentarne izbore 2007, kada
su zakupljivali bilborde uz natpis „50 odsto plus tvoj glas“.

Profesor
FPN Zoran Stojiljković kaže za „Novosti“ da je jedan od razloga što se
slogani vrte ukrug i taj što se društvene okolnosti vrte ukrug:

-
Već 25 godina imamo ekonomske probleme. Zato stranke ne žele da izađu
sa parolom da će menjati radno zakonodavstvo, jer to donosi negativne
poene, već koriste slogane koji ništa ne znače.

Kopiranju
tuđih ideja najčešće su pribegavali liberali. Osim poslednjeg
prepisivanja slogana „Vreme je“, oni su i na prethodnim izborima pred
birače izašli sa sloganom „Preokret“, koji je vrlo sličan onom koji je
Bogoljub Karić lansirao pet godina ranije - „Pokret za preokret“.

BOLjI ŽIVOT KAO UDICA

I
demokrate su 2012. godine pribegle plagijatu. Njihova izborna lista
tada se zvala „Izbor za bolji život“, što je slično „udici“ koju su
zabacili socijalisti 1997. godine. Njihov slogan tada je bio „Za bolji
život, budućnost Srbije“.



Love birače bajatim sloganima | Politika | Novosti.rs

Нема коментара:

Постави коментар

ЛИТУРГИЈА